Kdo by chtěl od Sergeye Brina a jeho kolegy Larryho Page koupit značku Google, musí si připravit 114,3 miliardy dolarů. Právě na tuto částku je šest písmenek internetového vyhledávače oceněno a Google se tak stal nejdražší značkou roku 2010.

Vyplývá to z pravidelného žebříčku společnosti Milward Brown Optimor, který mají HN k dispozici. Žebříčku jasně dominují technologické firmy - druhé místo patří značce IBM a třetí Apple. Apple poté, co rozpoutal mánii iPhonů a za první čtvrtletí roku 2010 meziročně navýšil tržby o 90 procent vyšrouboval i cenu značky za rok o 30 procent výše. Na čtvrtou pozici tak odsunul Microsoft, který poprvé po pěti letech není mezi třemi nejdražšími značkami světa, přestože se oproti loňsku hodnota jeho značky nezměnila.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist