Společnost Vodafone podporuje podnikatelské soutěže Hospodářských novin dlouhodobě.
"Jedním z hlavních důvodů je představit veřejnosti zajímavé podnikatelské nápady, kterými se firmy výrazně liší od konkurence," říká Omar Farghali, ředitel SME Sales ve firmě Vodafone.
HN: Proč telefonní operátor Vodafone zaštiťuje soutěž o titul Byznys rebel?
Chceme tak ocenit ty, kteří mají odvahu originálním způsobem posouvat zažitá pravidla ve svém oboru podnikání a svým zákazníkům díky tomu přinášet jasné výhody.
HN: Kdo vás z letošních soutěžících nejvíce zaujal?
Nejvíce se mi líbí příběhy, kdy podnikatelé naváží na zaniklou tradici či řemeslo. Letos mě například takto zaujala podnikatelka, která vyrábí keramické knoflíky.
HN: Věnujete vítězi nějakou cenu?
První "rebel" dostane od nás věcné ceny a titul Vodafone Byznys rebel. Už v průběhu soutěže ale oceňujeme vítězné firmy jednotlivých krajských kol.
HN: Proč je podle vás užitečné se do soutěže přihlásit?
Je to hlavně kvůli mediálnímu zviditelnění, ale také kvůli navazování kontaktů s podnikateli z jiných regionů.
HN: Plánujete podpořit Byznys rebela i v příštích letech?
Partnerem soutěže jsme již třetím rokem a rádi bychom v tom pokračovali.
Omar Farghali, ředitel SME Sales, Vodafone
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist