Personální ředitelka společnosti KPMG Česká republika Hana Velíšková je přesvědčena, že za zdmi firmy už dávno neplatí mýty o poradenských společnostech, v nichž lidé pracují od nevidím do nevidím a nemají čas na osobní život. Podle ní má KPMG Česká republika v žebříčcích oblíbenosti mezi tuzemskými vysokoškoláky úspěch hlavně proto, že je otevřená a přátelská. Zavedli flexibilní úvazky, práci z domova, a i když se na to někteří konzervativnější členové vedení občas dívají jako na divné vymoženosti dnešní doby, respektují to. "Mladí lidé chtějí uspět, ale zároveň chtějí, aby je práce bavila. V tom je mezi nimi a generací jejich rodičů i prarodičů největší rozdíl," říká Hana Velíšková.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.