Začalo to asi stovkou pokácených stromů. Německý obchodní řetězec Lidl otevíral v Česku své první obchody v polovině roku 2003 a moc se to nepovedlo. Noviny byly plné negativních titulků, lidé v několika městech ostře protestovali proti drsnému přístupu firmy. Psalo se o tom, že se na řadě míst kácejí údajně bez potřebného povolení staré stromy, aby uvolnily místo novým prodejnám a parkovištím. První dojem? Bezohledný a tvrdý obchodník, který si půjde ostře za svým.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se