Světové firmy se stále více bojí, že se jim nebude dařit nacházet dostatek talentovaných lidí, kteří by měli specifické dovednosti. Nedostatku talentů na trhu se bojí celých 63 procent ředitelů nebo šéfů HR firem. Přitom před pěti lety tuhle obavu měla jen polovina z nich.

Dokládá to výzkum švédské společnosti Universum, která se na konci loňského roku ptala 2338 ředitelů a šéfů personálních oddělení velkých firem z 18 zemí světa, jak vidí budoucnost zaměstnávání a budování jména své značky, takzvaný employer branding. Ve výzkumu odpovídali i šéfové firem, jako jsou Nestlé, Bosch, BMW, Johnson & Johnson nebo Adidas. HN mají výzkum exkluzivně k dispozici.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se