V baru El Mágico na pražském Jižním Městě sedí u stolu skupina 10 mladých lidí. Místo piva ale před sebou mají sklenice s vodou a nejdou se bavit, nýbrž za chvíli nastupují do práce. Je to skupina zdejších barmanů a číšníků. Dnes přišli dříve, aby si poslechli školení o tom, jak a především proč nenalévat mladistvým. Netradiční besedu přímo v baru pořádá společnost Jan Becher − Karlovarská Becherovka jako součást kampaně Nezletilým nenalévám!, ve které propaguje odpovědné pití alkoholu. Se svou besedou o nenalévání alkoholu mladistvým chce navštívit do konce června dohromady 2200 barů a hospod po celé republice, z toho 1500 už jich proškolila.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.