Aplikace na mixování nealko koktejlů
V září 2013 uvedla společnost Bacardi Limited na trh aplikaci Mixlab app, kterou lidé mohou spustit přes Facebook. Aplikace učí, jak si namíchat různé druhy nealkoholických koktejlů z džusů, ovoce a dalších ingrediencí a dává přesný návod k jednotlivým receptům. Aplikace má ukázat lidem, že dobře chutnat a vypadat mohou i mixované nápoje bez alkoholu. Součástí kampaně odpovědného pití likérky Bacardi je také kampaň na sociálních sítích, především na Instagramu. Instagramová stránka společnosti vybízí fanoušky, aby se podělili o fotky svých vlastnoručně vyrobených nealko koktejlů. Na konci loňského roku měla už fanouškovská stránka Bacardi na Facebooku více než milion členů. V Austrálii zase tento výrobce spustil kampaň za odpovědné pití, jejíž tváří se stal světoznámý surfař Joel Parkinson.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.