Manažeři velkých korporací často čelí otázce, proč investují do oblastí, které přímo konkurují jejich vlastnímu byznysu. Osobně tu otázku považuji za trošku nesmyslnou. Je to, jako byste se ptali na to, proč vyhledáváte a zaměstnáváte ty nejlepší talenty na trhu, takové, které po čase a získaných zkušenostech mohou být vaší přímou konkurencí. Sázet na to nejlepší, byť v zárodku, se vždy vyplatí. Firma roste jen tehdy, když se nebojí rozumně riskovat a zkusit i slepou uličku, hodnota dobrého manažera se zvyšuje, když dokáže dát příležitost těm nejlepším. Musí o nich ale vědět, sledovat, co se děje na trhu, kde, kdo či co zajímavého roste.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se