Elektronická evidence tržeb patří k nejhýčkanějším nápadům ministra financí Andreje Babiše (ANO). Aby k ní i ostatní měli tak kladný vztah jako on, spustí se ještě letos osvětová agitace, za kterou Babišův úřad plánuje utratit až 41 milionů korun.
41 mil. Kč
chce Generální finanční ředitelství maximálně utratit za propagační kampaň k elektronické evidenci tržeb.
Reklamní agentury se ale do této zakázky pro Generální finanční ředitelství moc nehrnou. Poslední červencový den skončila možnost se do veřejné zakázky přihlásit.
"Obdrželi jsme zpracování od jednoho uchazeče, v tuto chvíli komise nabídku vyhodnocuje," říká Linda Paterová z Generálního finančního ředitelství, které má on-line sledování účtenek na starosti.
Ještě na vás čeká 80 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.