Státní Česká pošta se vydává na stíhací závod za svými konkurenty z řad soukromých zasilatelských firem. Plánuje zavést některé nové technologie a služby, které se už na trhu doručování balíků, zejména se zbožím z internetových obchodů, pomalu stávají běžnou záležitostí.

Pošta v současné době zkouší software, který umí pomocí algoritmu a databáze dodacích míst automaticky plánovat nejvýhodnější trasu pro doručování. Systém je propojený s mobilním terminálem, na němž se informace pošťákům zobrazují.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se