Mezi českými podnikateli často panuje přesvědčení, že hned po Slovensku je nejjednodušší vyvážet do Polska. Znalci polského trhu ovšem před touto iluzí varují. Podobný jazyk, kultura, politický a hospodářský vývoj v posledních letech a určitá náklonnost Poláků k Čechům ještě neznamenají otevřený polský trh. Naopak.
"České firmy vstupují na polský trh nepřipraveny a až na místě zjišťují, že zde není vše tak podobné tuzemskému trhu, jak si původně myslely," uvádí Adam Suchanek, ředitel kanceláře agentury CzechTrade ve Varšavě. Mimochodem, tato agentura otevřela kvůli velkému zájmu českých firem o polský trh své zastoupení také v Katovicích.
Ještě na vás čeká 90 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.