Rychlodráha z centra Prahy na ruzyňské letiště se začne stavět až za tři roky, ale už teď by se o ní mělo začít častěji mluvit v médiích. Státní organizace Správa železniční dopravní cesty si v dubnu speciálně na propagaci tohoto projektu najala externí PR agenturu za 87 tisíc korun měsíčně.
Jde o novinku, která je součástí plánu ministra dopravy Dana Ťoka. Ministr svým podřízeným organizacím doporučil, aby klíčové železniční a dálniční stavby měly do budoucna vlastní plán komunikace s veřejností. Díky němu by se měli lidé dozvědět, kudy povedou plánované trasy, jak jejich stavba a provoz ovlivní okolní obce a čím ve výsledku pomohou.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.