Rychlodráha z centra Prahy na ruzyňské letiště se začne stavět až za tři roky, ale už teď by se o ní mělo začít častěji mluvit v médiích. Státní organizace Správa železniční dopravní cesty si v dubnu speciálně na propagaci tohoto projektu najala externí PR agenturu za 87 tisíc korun měsíčně.
Jde o novinku, která je součástí plánu ministra dopravy Dana Ťoka. Ministr svým podřízeným organizacím doporučil, aby klíčové železniční a dálniční stavby měly do budoucna vlastní plán komunikace s veřejností. Díky němu by se měli lidé dozvědět, kudy povedou plánované trasy, jak jejich stavba a provoz ovlivní okolní obce a čím ve výsledku pomohou.
Ještě na vás čeká 80 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.