V roce 2011 chtěli po dvou neúspěšných letech svou firmu, která začínala v paneláku, rozpustit. Teď mají ale zakladatelé start-upu Cleerio, jenž vyvíjí mapové informační systémy, již 1400 zákazníků a troufají si i na expanzi do Spojených států. Tam jim má dopomoci investice skupiny KKCG Karla Komárka, který ve společnosti od letoška drží pětinový podíl.
"Všechno se zlomilo, když jsme před pěti lety přišli s mapovým systémem, který jsme obcím nabídli zadarmo," popisuje začátky úspěchu firmy její zakladatel Ladislav Čapek. "Získali jsme tak reference a další zakázky už se jen hrnuly," uvádí šéf start-upu.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.