Na letní slevy lze pohlížet různě. Lovci slev si myslí, že vyzráli na zákazníky nakupující před sezonou, protože ti jim akceptováním absurdně vysokých cen dotovali jejich nynější levný nákup. Lidé, kteří nakoupili za původní ceny, naopak soudí, že jim nákup vlastně dotovali nešťastníci, již nyní poblouzněni slevami kupují to, co už vlastně nevyužijí a co by jinak museli obchodníci odepsat. Kde je pravda? Nikde. Zákazníci se perou a marketéři se smějí. Ale vlastně je to jedno. Při nákupech, jako koneckonců při většině lidských aktivit, jde hlavně o pocit. A tady jsou zřetelně spokojení všichni. Byznys se slevami jede, a jak je vidět na snímku z Vídně, v těchto dnech ještě zřetelně zrychluje. No nekupte to, když je to tak levný!
Stačí 1,7 vteřiny a šance je pryč. Zaujmout na sociálních sítích je čím dál těžší, přizpůsobit se musí i byznys
Přesycený trh, proměna chování uživatelů a systém algoritmů. To jsou důvody, proč je pro firmy stále obtížnější budování vlastní značky na sociálních sítích. Jejich uživatelé navíc ztrácejí pozornost mnohem rychleji než kdy dříve. Jak nad tím...
12. 4. 2024 ▪ 5 min. čtení