Největší tuzemský e-shop Alza loni v září vystartoval s nezvyklou kampaní: sliboval zákazníkům konkurenčních portálů Mall a CZC, které nedlouho předtím ovládlo polské Allegro, že vyřídí reklamace jejich zboží. Prý to umí jednodušeji a hlavně rychleji.

Allegro se nedalo a požádalo o předběžné opatření, které by „nekalou praktiku“ Alzy, směřující k přetažení zákazníků, zakázalo. A současně podalo žalobu, v níž požaduje od české jedničky v e-commerce omluvu a to, aby podobnou nekalou reklamu v budoucnu nepoužívala.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Zajímají vás další kvalitní články z Hospodářských novin? Výběr těch nejúspěšnějších posíláme každý všední den večer v našem newsletteru 7 v SEDM, který si můžete zdarma přihlásit.