Tento pátek večer se k dalšímu dílu televizní ságy obchodníka s vodou Heinricha Mattoniho posadí pravděpodobně více než 800 tisíc lidí. Tak jako několik posledních pátků. Jde o nadprůměrné číslo. První díl seriálu Já, Mattoni měl začátkem září téměř milion diváků. Tahle reklama se nástupci Mattoniho, skupině Karlovarské minerální vody (KMV), vyplácí. I když na stomilionový rozpočet přispěla pětinou. Majitel a ředitel společnosti Alessandro Pasquale popisuje také to, jak se firma vypořádává s dalším dědictvím − havarijním stavem objektů bývalých lázní v Kyselce. V jejich sousedství sídlí moderní továrna, díky níž do Karlovarských minerálních vod tečou peníze.
HN: Jak se vám seriál Já, Mattoni líbí? Recenze působí rozpačitě. Seriálu vytýkají například to, že je natočen příliš konzervativně a forma pomalého vyprávění je nemoderní.
Samozřejmě mi všichni říkají, jak je to skvělé, ale asi nemají odvahu říct něco jiného. Bohužel moje čeština není dobrá, a tak si ten seriál zatím nemohu hlouběji užít. Viděl jsem jen některé pasáže. Dokonce jsem si v jedné epizodě zahrál komparzní roli. Režisér nechtěl udělat jen další seriál, ale ani vysoce umělecký intelektuální snímek. To se myslím povedlo. Je mi jedno, co na to říkají kritici. Ve finále je měřítkem, jestli lidi zajímá, zda se na něj dívají. A čísla sledovanosti jsou skvělá.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist