Za malý nákup šance na hodnotnou odměnu. Na tomto principu postavil Lukáš Vršecký spotřebitelskou soutěž Rondo.cz. Jde o on-line hru, která naplno využívá uvolnění legislativy v oblasti spotřebitelských her, k němuž došlo na začátku roku 2017.
"Podle mého názoru věrnostní programy v Česku dlouhodobě nefungují. Musíte sbírat dlouhé měsíce body za dílčí nákupy. Poté si můžete vyzvednout svou 'výhru' − třeba tužkové baterie. S tím jsem nebyl ochotný se smířit," říká Vršecký. A tak se spojil s internetovými podnikateli Janem Hřebabeckým a Tomášem Kučerou, kteří start nového projektu finančně podpořili.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.