Síť drogerií dm prochází jednou z největších modernizací za 25 let působení na českém trhu. Přestavuje prodejny, plánuje nové a do roka spustí e-shop. "Perspektivu na dalších pět let vidím dobře, naše prodejní síť by mohla být ještě hustší," říká jednatel společnosti dm drogerie markt Česká republika Gerhard Fischer.

Za první polovinu obchodního roku, který končí v září, rakouský řetězec v tuzemsku utržil o sedm procent více, tedy 4,2 miliardy korun. Fischer očekává, že společnost udrží stejné tempo i během druhé poloviny roku. "Je tady dobrá stabilita a nic nestojí proti trendu nakupování," hodnotí. Česká síť spadá pod mateřskou společnost v Rakousku, která má ještě další pobočky ve střední a východní Evropě − mimo jiné na Slovensku, v Maďarsku, Bulharsku nebo Makedonii. Celá skupina, včetně dm Německo, utržila v posledním účetním období 9,7 miliardy eur.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se