Balkánský sýr z rodinné mlékárny v Radonicích tvořil před krizí třetinu tuzemského trhu s tímto typem sýra. Poté jej přestala odebírat jihočeská Madeta a začala si ho vyrábět pod vlastní střechou. Rodinný podnik jí nemohl konkurovat. Němcovi, majitelé mlékárny, proto museli přijít s řešením, jak zvýšit odbyt svého zboží.
S tím jim nakonec pomohl jejich syn Tomáš. Přišel s myšlenkou založit internetovou službu Mléko z farmy. "Začali jsme mléko a další mléčné výrobky rozvážet po Praze a postupně se síť pravidelných zastávek rozšiřovala do dalších měst," říká Tomáš Němec.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.