Před devíti lety vsadil Miroslav Uďan se svým bývalým společníkem jako první v Česku na to, že budou podnikatelům pronajímat e-shopy. Sami měli zkušenost s vývojem a řízením vlastních obchodů s kosmetikou či parfémy a stálo je to hodně peněz i času. "Viděl jsem tehdy dokument o zlaté horečce na Klondiku. První zlatokopové tam zbohatli na zlatě a další pak na prodeji rýčů a lopat. Uvědomil jsem si, že jsem zlatokop z druhé vlny," říká o svých začátcích sedmatřicetiletý podnikatel, který se narodil v Košicích.
Dnes šablony pro internetové obchody firmy Shoptet využívá více než 12,5 tisíce českých e-shopů a asi tisíc na Slovensku. Většina z nich jsou začínající prodejci, matky na mateřské, ale jsou mezi nimi také podnikatelé se stamilionovými obraty.
Ještě na vás čeká 80 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.