Letos chystáme jeden projekt v Obecním domě s koncertem symfonického orchestru na začátek, ušitým klientovi na míru. Bude za doprovodu moderních technologií jako videomappingu nebo laser show, popisuje jednu z firemních předvánočních akcí Karel Šulc, generální ředitel společnosti Eventisimo. Tuzemské firmy napříč všemi obory podle jeho zkušeností touží stále častěji po originálních a nevšedních vánočních večírcích.
Bývají třeba zajímavé výběrem jídla, interaktivním programem nebo právě koncertem. "Pokud se bavíme o klasice − jako jsou koledy, stromeček, pouštění lodiček z ořechů nebo zdobení perníčků −, tak to už úplně netáhne. Takové věci dnes firmy dávají spíše jen při příchodu na večírek nebo pouze jako jeho doplněk," dodává Šulc.
V korporátech se podle něj výdaje na vánoční večírek pohybují od dvou až po čtyři a půl tisíce korun na jednu osobu. "Po finanční krizi se večírky moc neorganizovaly. Teď je pořádá většina velkých firem, k nim se přidává i množství středních. I jejich rozpočty jsou větší, takže se vymýšlejí netradiční věci," sděluje Tomáš Surka, řídící partner personálněporadenské společnosti Devire. Větší originalita společností při organizování vánočních večírků souvisí podle něj i s ochotou do nich více investovat.
Co se dočtete dál
- V placené části se dočtete:
- Jak se říká lednovým večírkům a proč je firmy pořádají.
- Které další benefity patří k Vánocům a jak jsou či nejsou oblíbené.
- Konkrétní příklady firemních oslav vánočního času.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.