Letos chystáme jeden projekt v Obecním domě s koncertem symfonického orchestru na začátek, ušitým klientovi na míru. Bude za doprovodu moderních technologií jako videomappingu nebo laser show, popisuje jednu z firemních předvánočních akcí Karel Šulc, generální ředitel společnosti Eventisimo. Tuzemské firmy napříč všemi obory podle jeho zkušeností touží stále častěji po originálních a nevšedních vánočních večírcích.

Bývají třeba zajímavé výběrem jídla, interaktivním programem nebo právě koncertem. "Pokud se bavíme o klasice − jako jsou koledy, stromeček, pouštění lodiček z ořechů nebo zdobení perníčků −, tak to už úplně netáhne. Takové věci dnes firmy dávají spíše jen při příchodu na večírek nebo pouze jako jeho doplněk," dodává Šulc.

V korporátech se podle něj výdaje na vánoční večírek pohybují od dvou až po čtyři a půl tisíce korun na jednu osobu. "Po finanční krizi se večírky moc neorganizovaly. Teď je pořádá většina velkých firem, k nim se přidává i množství středních. I jejich rozpočty jsou větší, takže se vymýšlejí netradiční věci," sděluje Tomáš Surka, řídící partner personálněporadenské společnosti Devire. Větší originalita společností při organizování vánočních večírků souvisí podle něj i s ochotou do nich více investovat.

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • V placené části se dočtete:
  • Jak se říká lednovým večírkům a proč je firmy pořádají.
  • Které další benefity patří k Vánocům a jak jsou či nejsou oblíbené.
  • Konkrétní příklady firemních oslav vánočního času.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se