Největší tuzemská pivovarnická skupina Plzeňský Prazdroj připravuje další, v pořadí už osmý takzvaný koncept. První značkový výčep s názvem Pilsnerka se má otevřít v nejbližších měsících.

"S Pilsnerkou chceme být cool pro mladší zákazníky, měla by nabídnout moderní interiér, samozřejmě skvěle ošetřené pivo Pilsner Urquell. V prvé řadě s konceptem míříme na velká města," říká marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje Roman Trzaskalik.

Do konceptů investují v podstatě všechny velké tuzemské pivovary. Prazdroj, patřící do nadnárodního koncernu Asahi, je v tom ale jasným lídrem s víc než 130 značkovými provozovnami.

Firma se snaží vtisknout originální identitu hospodám každé své hlavní značky − Pilsner Urquell, Gambrinus, Velkopopovický Kozel a Radegast. Provozovatel je zpravidla franšízant, kterému pivovar poskytuje potřebný servis. Za poskytnutí licence pivovar inkasuje provize.

"Loni jsme otevřeli první Plzeňku, chceme postupně otevírat další. Přemýšlíme rovněž o konceptu hospody s pitím na stojáka. Mám radost z toho, že se nám daří rozšiřovat i Radegastovny mimo region kolem komína (Nošovice na severu Moravy, pozn. red.). Nedávno jsme otevřeli Redegastovnu v Opavě a otevíráme Vyškov," dodává Trzaskalik s tím, že takzvané koncepty jsou něco, co funguje.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 60 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.