Největší tuzemská pivovarnická skupina Plzeňský Prazdroj připravuje další, v pořadí už osmý takzvaný koncept. První značkový výčep s názvem Pilsnerka se má otevřít v nejbližších měsících.
"S Pilsnerkou chceme být cool pro mladší zákazníky, měla by nabídnout moderní interiér, samozřejmě skvěle ošetřené pivo Pilsner Urquell. V prvé řadě s konceptem míříme na velká města," říká marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje Roman Trzaskalik.
Do konceptů investují v podstatě všechny velké tuzemské pivovary. Prazdroj, patřící do nadnárodního koncernu Asahi, je v tom ale jasným lídrem s víc než 130 značkovými provozovnami.
Pivovary letos otevřou desítky značkových hospod



Firma se snaží vtisknout originální identitu hospodám každé své hlavní značky − Pilsner Urquell, Gambrinus, Velkopopovický Kozel a Radegast. Provozovatel je zpravidla franšízant, kterému pivovar poskytuje potřebný servis. Za poskytnutí licence pivovar inkasuje provize.
"Loni jsme otevřeli první Plzeňku, chceme postupně otevírat další. Přemýšlíme rovněž o konceptu hospody s pitím na stojáka. Mám radost z toho, že se nám daří rozšiřovat i Radegastovny mimo region kolem komína (Nošovice na severu Moravy, pozn. red.). Nedávno jsme otevřeli Redegastovnu v Opavě a otevíráme Vyškov," dodává Trzaskalik s tím, že takzvané koncepty jsou něco, co funguje.
Ještě na vás čeká 60 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.