Několik let strávila na ministerstvu školství, kde se věnovala oblasti rovných příležitostí ve vzdělávání. Díky této zkušenosti si Marianna Sršňová uvědomila, že v dnešním vzdělávacím systému žákům chybí kreativita, motivace a samostatnost. Proto před deseti lety založila Společnost pro kreativitu ve vzdělávání, jejímž cílem je pomáhat rozvíjet tvořivost, umělecké vlohy a kritické myšlení u dětí a mládeže. Dnes tuto zkušenost chce implementovat na půdě manažerského vzdělávání. "Kreativita se dnes zmiňuje velmi často, ale téměř vždy v souvislosti s umělci nebo takzvanými kreativními povoláními. Přitom kreativita je zásadní podmínkou i nástrojem osobnostního rozvoje každého z nás," říká Sršňová. Ve své práci vychází z myšlenky, že kreativita není vlastností výhradně umělců. Má ji v sobě podle odbornice každý z nás a je nepostradatelná napříč všemi profesními obory.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.