Kdo sleduje sliby politiků, ví, že dálnice D1 měla být dávno hotová, stejně jako dálniční propojení s okolními státy, a že Českou republiku měly křižovat vysokorychlostní vlaky, díky nimž by to z jednoho koutu republiky na druhý trvalo maximálně dvě hodiny. Namísto toho dálniční tepna umožňuje rychlost, které konkuruje i schopnější cyklista, a cesta vlakem i nadále nabízí především romantický výhled na krajinu, nicméně v rychlosti nijak nevyniká. Politici ale samozřejmě za nic nemohou.
Jak potvrdil premiér Andrej Babiš na tiskové konferenci na začátku května: "Dopravní stavby nám blokují různí aktivisti. V první řadě Děti Země."
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.