Milan Gába chtěl dostat děti od počítačů a podpořit jejich tvořivost. A vymyslel školní batohy nebo penály se speciální silikonovou deskou, na kterou si děti mohou skládat obrázky z malých silikonových dílků. Výrobky své firmy Pixie Crew se snažil tři roky dostat na největší český e-shop Alzu. Podařilo se mu to až letos v květnu, skrze obdobu platformy známé jako Marketplace (tržiště). "Bylo to pro nás dobré řešení, je to doplněk k prodeji v obchodech a na našem e-shopu," říká Gába.
Marketplace je, zjednodušeně řečeno, virtuální prostor, ve kterém velká internetová společnost nebo e-shop umožní za poplatek a provizi prodávat zboží jiným e-shopům. Těží z toho všichni. Menší e-shopy či přímí výrobci mají šanci oslovit jejich zákazníky, v případě objednávky ale sami doručí zboží zákazníkovi. Využijí síly velkého obchodu, jejich značku rychleji vidí více lidí. Velký obchod rozšíří svou nabídku a nemusí rozšiřovat zásoby na skladě. A zákazník se dostane k široké nabídce zboží, aniž by musel surfovat po stránkách desítek e-shopů.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.