Než přišla koronavirová pandemie, prodávali Jakub Sapák a Lukáš Cafourek zhruba tisíc látkových sáčků na ovoce, zeleninu nebo pečivo měsíčně. Sami je navrhli a nechali ušít. V březnu ale Evropu ochromil virus, lidé v obchodech raději sáhli po tradičních plastových pytlících a majitelům českého start-upu pojmenovaného Saaczech to srazilo prodeje na desetinu loňského stavu. Teď se oba upínají k Vánocům a doufají, že se tržby alespoň přiblíží k číslům, jichž dosahovali před příchodem nákazy.

Zbývá vám ještě 80 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 179 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se