Obalový průmysl zažívá díky digitálním technologiím obrovský boom. Z obyčejné papírové krabice se během několika let stala marketingová plocha, a navíc i brána do on-line světa. "Musím říci, že z našeho byznysu zcela zmizelo slovo nejde. Možnosti zpracování obalu, tisku i personalizace jsou nepřeberné a zakázky najednou realizovatelné do několika málo dnů, což bylo dříve nemyslitelné," říká Martin Hejl, jednatel Thimm ­pack'n'display, s tím, že výraznými hybateli pokroku jsou také tlak na udržitelnost na jedné straně a snaha snižovat náklady na straně druhé.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se