Primark patří mezi přední řetězce v oblasti levné módy. Zákazníkům slibuje nejnovější trendy v dobré kvalitě, ale za velmi nízké ceny. „Pyšníme se tím, že nabízíme něco pro každého za cenu, kterou si může dovolit,“ říká Maciej Podwojski, oblastní manažer obchodů Primark pro Česko, Polsko a Slovinsko. Řetězec ale bývá kritizován za nezodpovědný přístup k životnímu prostředí i za špatné zacházení s pracovníky v některých továrnách, kde se oblečení šije.

Původem irský prodejce oblečení, bytových doplňků a kosmetiky přišel koncem května na český trh. Před pobočkou na pražském Václavském náměstí se i týdny po otevření tvoří fronty. Primark příchod na trh hodnotí jako úspěch, chystá pobočku v Brně a uvažuje o speciální, pražské kolekci.

HN: Proč jste se rozhodli otevřít prodejnu v Česku?

Primark je velký mezinárodní prodejce, působíme nyní na 14 různých trzích v Evropě a v USA. Expanze je důležitá součást našeho podnikání. A do oblasti střední Evropy, kam patří i Česká republika, vkládáme velké naděje. Otevřeli jsme v roce 2019 pobočku v Lublani ve Slovinsku, následovaly obchody v Polsku ve Varšavě a Poznani. A Praha byla přirozeným krokem.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.