Už více než 50 milionů korun stála kampaň „Udělejme tečku za koronavirem“, která má přesvědčit Čechy, aby se nechali naočkovat proti covidu. Po čtvrt roce od spuštění ji experti hodnotí poměrně pozitivně. Někteří ovšem varují, že očkování slibovanou „tečkou“ být nakonec nemusí. A to by lidem mohlo vadit. Kampaň poběží i v příštích měsících, jelikož vláda na ni v červenci schválila dalších 50 milionů. Brzy by navíc stát měl vypsat i nové výběrové řízení na další obsah kampaně.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se