Pro shopaholiky byl uplynulý rok a půl jednou velkou noční můrou. Ekonomiky se kvůli opatřením proti šíření pandemie průběžně otevíraly a zavíraly a jednou z obětí byl samozřejmě maloobchod. A i když se část poptávky přelila do nákupů přes internet, náhodné nákupy, případně nákupy čehokoliv, co je potřeba vyzkoušet, a vlastně i nákupy, kdy člověk utrácí pro zábavu, a ne kvůli tomu, že něco nutně potřebuje, byly nerealizovatelné. Nepřekvapí proto, že jakmile to šlo, spotřebitelé vtrhli do obchodů a začali nakupovat ve velkém.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.