Pro shopaholiky byl uplynulý rok a půl jednou velkou noční můrou. Ekonomiky se kvůli opatřením proti šíření pandemie průběžně otevíraly a zavíraly a jednou z obětí byl samozřejmě maloobchod. A i když se část poptávky přelila do nákupů přes internet, náhodné nákupy, případně nákupy čehokoliv, co je potřeba vyzkoušet, a vlastně i nákupy, kdy člověk utrácí pro zábavu, a ne kvůli tomu, že něco nutně potřebuje, byly nerealizovatelné. Nepřekvapí proto, že jakmile to šlo, spotřebitelé vtrhli do obchodů a začali nakupovat ve velkém. 

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se