Co je spása českého řemeslníka na devět písmen? Mamut Glue. Univerzální lepidlo, které prodává česká společnost Den Braven, si vybudovalo mezi amatérskými kutily i profesionály v oboru dobrou pověst. „Nejprodávanější, nejpovedenější lepidlo dnešní doby,“ pěje ódy na kartuše s obrázkem mamuta e-shop Obchod pro dílnu. „Perfektní, úžasný materiál, výborně držící, kvalitní…“ hlásají recenze zákazníků na srovnávači Heureka. Firma dokonce pořádá na svých sociálních sítích soutěže o dárkové předměty s vyobrazením vyhynulého zvířete, jako třeba pastelky, trička nebo vůně do auta ve tvaru obalu výrobku. Nepáchne přitom jako lepidlo, má vůni zeleného čaje. Mamut Glue je v Česku ikonou. 

Zpočátku prý ale nikdo nevěřil, co lepidlo dokáže. „Šli jsme na to naším klasickým stylem. Věřte mi nebo ne, navštěvovali jsme obchodní partnery, vzali cihlu, pomazali ji lepidlem, nalepili na strop a řekli, že pokud nespadne, ať nám pošlou objednávku alespoň na deset kartonů. Ani jednou cihla nespadla. Fantastická reklama,“ směje se Marcel Rys, který spolu se svou ženou Ivou vybudoval z Úvalna u Krnova jednoho z největších prodejců a výrobců stavební chemie u nás. Jejich Den Braven dnes prodává miliony „mamutů“ ročně. Úspěch mu podle výkonného ředitele firmy Miroslava Mohyly přineslo nejen to, že dobře funguje, ale také důraz na marketingovou podporu. Lepidlo propagoval třeba lyžař Ondřej Bank nebo bojovník MMA Karel Vémola.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.

Newsletter

Byznys

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?

Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.

Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru