Předvolební vysílání českých politických stran připomíná splašený turistický oddíl, který putuje odnikud nikam. Na rozdíl od pěších turistů se ale tihle výletníci vydávají do krajiny v autech a oblecích, aby s kolemjdoucími rozebírali důchody, koronavirovou krizi a moravskou identitu. Pro mnoho z nich představovalo problém zaplnit už třicet sekund vyhrazeného času v České televizi, natož aby vymysleli témata pro čtyři další roky. O dlouhodobém výhledu pro další generace ani nemluvě.
Lídři kandidátek jako by si mnohdy pletli volby do sněmovny s vlastní terapií, při které chtějí vykřičet do světa všechny svoje problémy. A bohužel u toho většinou působí tak, že to poslední, co by chtěli, je řešit ještě problémy jiných.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.