Zlínský podnikatel Dalibor Kmenta vzpomíná, že ještě před rokem představovaly náklady na dovoz jedné cyklistické přilby sedm až osm procent její prodejní ceny. Dnes tento poměr narostl zhruba osminásobně a cena dopravy tak tvoří přes 60 procent částky, za kterou Kmenta helmu prodává. „Co s takovým zbožím chcete dělat?“ ptá se jednatel společnosti KCK Cyklosport, která pod značkou Force dodává do obchodů s koly veškeré cyklistické vybavení od treter až po brzdové destičky.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se