Zlínský podnikatel Dalibor Kmenta vzpomíná, že ještě před rokem představovaly náklady na dovoz jedné cyklistické přilby sedm až osm procent její prodejní ceny. Dnes tento poměr narostl zhruba osminásobně a cena dopravy tak tvoří přes 60 procent částky, za kterou Kmenta helmu prodává. „Co s takovým zbožím chcete dělat?“ ptá se jednatel společnosti KCK Cyklosport, která pod značkou Force dodává do obchodů s koly veškeré cyklistické vybavení od treter až po brzdové destičky.

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se