Strojírenské firmě Hestego z Vyškova se v době covidu dramaticky propadly tržby. Společnost reagovala tím, že začala vyrábět například stojany na dezinfekci, ale nestačilo to. Teď proto chce prorazit s dalším novým produktem – s chytrou poštovní schránkou zvanou Boxie. Od uvedení na trh před dvěma měsíci zatím prodala 53 kusů. Podle generální ředitelky Moniky Šimánkové je to úspěch. „Věříme, že se poptávka bude zvyšovat s tím, jak se Boxie dostane do povědomí lidí,“ řekla Šimánková.
Ještě na vás čeká 90 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.