Strojírenské firmě Hestego z Vyškova se v době covidu dramaticky propadly tržby. Společnost reagovala tím, že začala vyrábět například stojany na dezinfekci, ale nestačilo to. Teď proto chce prorazit s dalším novým produktem – s chytrou poštovní schránkou zvanou Boxie. Od uvedení na trh před dvěma měsíci zatím prodala 53 kusů. Podle generální ředitelky Moniky Šimánkové je to úspěch. „Věříme, že se poptávka bude zvyšovat s tím, jak se Boxie dostane do povědomí lidí,“ řekla Šimánková. 

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se