Anna, Eliška a Martin neměli v pátek lehkou směnu. Zaměstnanci podpory známého online prodejce potravin Rohlík totiž museli čelit hněvu zákazníků, kurýrů a jejich blízkých. V ten den totiž kurýři dostali nová pravidla odměňování a zjistili, že naprostá většina z nich si vydělá méně než v minulosti. Vysvětlování pracovníků podpory razantně odmítali.
Ještě na vás čeká 90 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.