Tuzemské e-shopy se po dvou tučných letech obávají tuhé zimy. Zatímco ještě loni měly díky zavřeným kamenným prodejnám žně a nejžádanější zboží nemohli zákazníci ani sehnat, letos jsou výsledky e-shopů o poznání slabší. Lidé šetřísklady jsou přeplněné, logistika i energie zdražují, zájem investorů chladne. A úleva nemusí přijít ani s obdobím Vánoc, které internetovým prodejcům běžně přináší nejvyšší tržby. Většina e-shopů oslovených v novém průzkumu fintechové společnosti Mallpay si myslí, že blížící se zimní sezona bude oproti loňské o poznání chudší. Více než 60 procent obchodníků se dokonce obává, že mohou skončit.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se