Už jste někdy v půl páté ráno stáli frontu na zboží, kterého jste se nemohli dočkat? Pořád je to účinný marketingový nástroj. Naposledy jsem takovou práci s věrnou zákaznickou komunitou mohl vidět na vlastní oči v Kalifornii. Začátkem září pořádala mediální firma Disney už posedmé svou výroční akci, při které představuje novinky na příští rok. Ovšem zatímco Apple zvládne ukázat nové produkty za pár hodin, Disney na to potřebuje tři dny. Podnikání této firmy sahá od filmového a televizního průmyslu přes zábavní parky až k výletním lodím. Každá dceřiná značka je navíc sama o sobě firmou. Jenom představení plánovaných superhrdinských filmů a seriálů ze studia Marvel trvalo půl druhé hodiny.

Zbývá vám ještě 80 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Baví vás číst názory chytrých lidí? Odebírejte newsletter Týden v komentářích, kde najdete výběr toho nejlepšího. Pečlivě ho pro vás každý týden sestavuje Jan Kubita a kromě jiných píší Petr Honzejk, Julie Hrstková, Martin Ehl a Luděk Vainert.