Oranžovo-hnědý vizuál s heslem „Říct si o pomoc není žádná slabost“. Tak vypadá zatím poslední vládní mediální kampaň s názvem Deštník proti drahotě. Je jednou z nejméně dvanácti probíhajících nebo plánovaných propagačních akcí současné vlády. Celkem za ně stát zaplatí 48,5 milionu korun. I s ohledem na množství kampaní varují někteří odborníci před narušením důvěryhodnosti, celkově ale snahu o zlepšení komunikace s veřejností hodnotí experti oslovení HN kladně. Oproti předešlé vládě Andreje Babiše (ANO) jde prý totiž o posun.
Například odborník na politický marketing Otto Eibl z brněnské Masarykovy univerzity považuje rozhodnutí vlády spustit mediální kampaně propagující výsledky její práce za logický krok. „Vláda je bombardována tím, že nedostatečně komunikuje a vysvětluje. Bude to reakce na tuto kritiku,“ myslí si expert.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.