Oranžovo-hnědý vizuál s heslem „Říct si o pomoc není žádná slabost“. Tak vypadá zatím poslední vládní mediální kampaň s názvem Deštník proti drahotě. Je jednou z nejméně dvanácti probíhajících nebo plánovaných propagačních akcí současné vlády. Celkem za ně stát zaplatí 48,5 milionu korun. I s ohledem na množství kampaní varují někteří odborníci před narušením důvěryhodnosti, celkově ale snahu o zlepšení komunikace s veřejností hodnotí experti oslovení HN kladně. Oproti předešlé vládě Andreje Babiše (ANO) jde prý totiž o posun. 

Například odborník na politický marketing Otto Eibl z brněnské Masarykovy univerzity považuje rozhodnutí vlády spustit mediální kampaně propagující výsledky její práce za logický krok. „Vláda je bombardována tím, že nedostatečně komunikuje a vysvětluje. Bude to reakce na tuto kritiku,“ myslí si expert.

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se