Česko je v oblíbenosti výdejních boxů mezi evropskou špičkou, zákazníci si volí doručení do boxů mnohem častěji než jinde v Evropě. A firmy se na zdejším trhu začínají čím dál více propojovat. Nejsilnějšímu hráči domácí e-commerce Alze se evidentně vyplácí loni zahájená spolupráce s mezinárodním přepravcem DPD, do své logistické sítě ulovila další velkou „balíkovou“ firmu. A pro českého zákazníka to je jenom dobře, zboží z tisíce e-shopů u něj bude rychleji a ještě si bude moci vybírat z více doručovacích míst.

Zbývá vám ještě 80 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 179 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.