Nechci slevu zadarmo. Hláška z povídky pánů Šimka a Grossmana je pro dříve narozené jednoznačným signálem, že nabízené zboží či služby budou nakonec dražší, než kdyby si je koupili „normálně“. Tedy bez akce, slevy nebo známostí. Přes to všechno se slevy v našich životech trvale zabydlely. A neplatí to jen pro spořílky, kteří jsou s akčním letákem v ruce ochotni objíždět super- a hypermarkety v okruhu mnoha desítek kilometrů. Pokud člověk není vysloveně fanatickým přívržencem jedné značky, tak úplně klidně sáhne po „babiččiných sušenkách“ v akci a „sušenky naší babičky“, které aktuálně nejsou v akci, nechá v regále. Paradoxně to udělá i ve chvíli, kdy se cena v akci a bez akce téměř neliší.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se