Předvolební kampaň kandidáta na prezidenta Andreje Babiše (ANO) zahýbala českým marketingem. Za billboardy pracující s tématem války a výzvy voličům k sázení sklidil Babišův marketér Marek Prchal kritiku velké části kolegů z oboru. Ti teď mluví o nutnosti změnit přístup k politickému marketingu v Česku. Shodují se, že by mohl vzniknout speciální kontrolní orgán se závazným etickým kodexem, který by také české marketéry vedl k větší transparentnosti.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Zajímají vás další kvalitní články z Hospodářských novin? Výběr těch nejúspěšnějších posíláme každý všední den večer v našem newsletteru 7 v SEDM, který si můžete zdarma přihlásit.