Státní Česká pošta v těchto dnech tvrdí, jak je na dně a bez razantních škrtů se neobejde. Přesto dokáže najít 40 milionů korun na průzkum spokojenosti zákazníků, u kterého ani není schopna vysvětlit, k čemu jí bude dobrý. Načasování poptávky se zdá být „trefné“. Spokojenost zákazníků se bude měřit v době, kdy ti se netají, jak jim vadí rušení tří stovek poboček v jejich obcích. Po dotazu HN pošta připustila, že tendr přehodnotí a možná i zruší.

Zbývá vám ještě 80 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se