Pětatřicetiletá Martina chtěla, aby její syn začal chodit na vyhlášenou jazykovou základku. Jenže bydlí v jiné části města, než se nachází škola, a syn by tak měl nastoupit jinam. Na internetu na ni blikla reklama na virtuální trvalé bydliště. Syna přihlásila do místa vysněné školy, zaplatila skoro šest tisíc korun za rok a vyplnila přihlášku. Ředitelé škol potvrzují, že tento trend se objevuje čím dál častěji, nemají ale nástroje, jak proti zápisové turistice bojovat.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Zajímají vás další kvalitní články z Hospodářských novin? Výběr těch nejúspěšnějších posíláme každý všední den večer v našem newsletteru 7 v SEDM, který si můžete zdarma přihlásit.