Platí-li nějaká firma v Německu za „rodinné stříbro“, je to nepochybně výrobce dětské výživy a kosmetiky Hipp Holding s tržbami pohybujícími se kolem miliardy eur ročně a 3200 zaměstnanci. Její nové vedení se ale dál nechce spoléhat jenom na příkrmy ve skle, dobře známé i v Česku. Už kvůli sílící konkurenci. Dvojice jednatelů – bratři Stefan a Sebastian Hippovi – zahajuje digitální ofenzivu, která má zastavit odliv zákazníků. Hodlá přijít na trh s novými produkty ve skle, například s pokrmy pro starší děti. Na řadu má přijít také poskytování pro podnik netradičních služeb.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.