Platí-li nějaká firma v Německu za „rodinné stříbro“, je to nepochybně výrobce dětské výživy a kosmetiky Hipp Holding s tržbami pohybujícími se kolem miliardy eur ročně a 3200 zaměstnanci. Její nové vedení se ale dál nechce spoléhat jenom na příkrmy ve skle, dobře známé i v Česku. Už kvůli sílící konkurenci. Dvojice jednatelů – bratři Stefan a Sebastian Hippovi – zahajuje digitální ofenzivu, která má zastavit odliv zákazníků. Hodlá přijít na trh s novými produkty ve skle, například s pokrmy pro starší děti. Na řadu má přijít také poskytování pro podnik netradičních služeb.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.