Vypadá to, že řídit firmu tak, aby směřovala k udržitelnější ekonomice, je v Česku pořád spíše výjimkou. „Kroky směrem k udržitelnosti jsme začali dělat sami kvůli sobě, protože jako rodinná firma jsme o tom přesvědčeni,“ říká Martin Jahoda, majitel potravinářské firmy Emco, výrobce cereálií. „Já sám to považuji za důležité jako majitel. Je to dobré vůči zaměstnancům a až na třetím místě jsou spotřebitelé.“

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.