Obíhat slevy, kroužkovat v akčních letácích, zkoušet levnější produkty – a levnější obchody. Inflace změnila chování Čechů, a zatímco klasickým obchodníkům a e-shopům kvůli šetřícím zákazníkům klesají tržby, další část maloobchodního trhu se raduje. Na diskontní řetězce typu „vše za 50“ se v Česku dlouho koukalo spatra, nyní ale jejich majitelé hlásí růst a nacpané prodejny. Dvouciferná inflace, rostoucí nájmy i zdražující potraviny totiž vytvořily na trhu podmínky, pro které svůj byznys od počátku budovali. Nyní sází na to, že tato situace ještě pár let vydrží – a chtějí toho využít.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist