Nastoupit do firmy a před koncem zkušební doby jít zase o dům dál. Na pracovním trhu roste počet lidí, kteří se snaží takto „bez závazků“ sbírat zkušenosti. Pro firmy jde ale o zbytečný výdaj. Mění proto svůj přístup k náboru zejména mladých lidí, u kterých personalisté vnímají trend nazývaný job hopping nejvíce. Snaží se se zaměstnanci budovat dlouhodobá pouta, která se jim finančně vyplatí daleko více.

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Zajímají vás další kvalitní články z Hospodářských novin? Výběr těch nejúspěšnějších posíláme každý všední den večer v našem newsletteru 7 v SEDM, který si můžete zdarma přihlásit.