Manažeři Volkswagenu (VW) musí řešit jeden problém za druhým. Domácí závody německého koncernu vyrábí více elektromobilů, než o kolik mají zákazníci zájem. Skupinu také trápí problémy s vývojem autonomního řízení vozů. Zároveň musí vymyslet, co s nekončícím propadem prodejů aut se značkou VW na největším trhu světa – v Číně. Ta je přitom pro německý koncern klíčová, loni tam dodal téměř 40 procent ze svých celosvětově prodaných 8,26 milionu vozů.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.

Chcete dostávat investiční texty do e-mailové schránky?

Přihlaste se pravidelnému odebírání investičního newsletteru Peníze HN, kde naleznete naše původní analýzy, tipy na dobré čtení nebo glosy analytiků.

newsletter Peníze