V uplynulých čtyřech letech zaměstnával Petra Dvořáka, generálního ředitele českého operátora Vodafone, projekt, který byl pro budoucí růst firmy na zdejším trhu klíčový. Šlo o začlenění sítě kabelové televize a pevného internetu působící pod značkou UPC. Tu mateřská skupina koupila ve čtyřech zemích, včetně Česka. Nyní má Dvořákův tým za úkol původní infrastrukturu UPC, založenou na koaxiálních kabelech, zmodernizovat, aby poskytovala gigabitové rychlosti a mohla konkurovat optickým vláknům a jiným nabídkám rivalů.

Zbývá vám ještě 95 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.

Chcete dostávat investiční texty do e-mailové schránky?

Přihlaste se pravidelnému odebírání investičního newsletteru Peníze HN, kde naleznete naše původní analýzy, tipy na dobré čtení nebo glosy analytiků.

newsletter Peníze