Zatímco se čtveřice předních fotbalových bafuňářů fotila „u kafe“ v brněnské kavárně, na pozadí zdánlivě pohodového setkání se odehrávala mnohem dramatičtější zápletka. Kvarteto Jaroslav Tvrdík, František Čupr, Adolf Šádek a Václav Brabec, zastupující marketingově nejsilnější české kluby Slavii, Spartu, Plzeň a Baník Ostrava, bylo v Brně kvůli setkání s vedením Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS). A tam jejich plán, jak vysoutěžit televizní práva na domácí fotbalovou ligu, tvrdě narazil.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Zajímají vás další kvalitní články z Hospodářských novin? Výběr těch nejúspěšnějších posíláme každý všední den večer v našem newsletteru 7 v SEDM, který si můžete zdarma přihlásit.